TommyTelt udvider med ny eventafdeling
Efter mange år med glade kunder og masser af vellykkede fester har vi hos TommyTelt bidt mærke i én ting, som vores kunder ofte efterspørger – de ønsker mere end bare telte, service og møbler til jeres arrangementer. Derfor har vi nu taget springet og åbnet vores egen eventafdeling.
Vi har altid haft fokus på, at det skal være nemt for vores kunder at planlægge den perfekte fest. Og nu har vi gjort det endnu nemmere.
Vi tilbyder nu forskellige løsninger til dig, der eksempelvis skal holde en stor julefrokost eller en mindre fødselsdagsfest. Det betyder, at du kan få hjælp til hele festen – alt fra idéer og planlægning til opsætning og opvask.
Som noget nyt kan du også finde mange flere idéer til den perfekte fest med vores nye inspirationsværktøj, IdéGPT. Indtast blot festtype, antal gæster og sted – så klarer vi resten!
Så hvad kan vi hjælpe med?
Med vores nye eventafdeling er vi nu gearet til at hjælpe med stort set ALT. Vi kan tage os af:
- Vejledning og hjælp til valg af lokale eller telt.
- Professionel catering og servering.
- Underholdning, musik og aktiviteter.
- Dekoration som blomster, balloner og bordpynt.
- Lys og lyd, der får stemningen helt i top.
- Og meget mere
Er du virksomhedsejer? Så har vi også noget til dig. Vores eventafdeling tilbyder særlige pakkeløsninger til tilbagevendende arrangementer som julefrokoster, personaledage og receptioner. Vi sørger for, at alt spiller, så I kan fokusere på det vigtigste – at hygge jer med kollegerne.
For at gøre det overskueligt for vores kunder har vores eventafdeling fået en særskilt hjemmeside, hvor du kan se og læse meget mere om vores nye eventafdeling. På hjemmesiden kan du også se priseksempler på forskellige fester eller kontakte os for at få et tilbud på en skræddersyet løsning.
– Besøg vores nye hjemmeside her: https://event.tommytelt.dk/
Vi glæder os til at blive en endnu større del af jeres fester i 2025 og fremover!